Продавець Rhino розвиває свій бізнес на Prom.ua 8 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
1865 відгуків
Рідини та пристрої - на нашому новому сайті rhino.in.ua

Зараз у компанії неробочий час. Замовлення та повідомлення будуть оброблені з 10:00 найближчого робочого дня (17.06).

RHINO
+380 (98) 037-45-45
+380 (93) 151-45-45
Кошик

Умови доставки та оплати

Способи доставки

  • Самовивіз м.Кам'янськеБезкоштовноУточнюйте час для візиту в коментарях до замовлення. Оплата тільки при отриманні.
  • Нова ПоштаВідправка кожний будній день після 15.00 Субота - по обставинам. Неділя - вихідний.

Способи оплати

  • Пром-оплатаБезпечний платіж
  • При самовивозі м.Кам'янськеДля місцевих жителів.
  • По реквізитам у Viber/TelegramТільки для відправки Новою Поштою

Будь ласка, зверніть увагу!

  1. Шановні покупці і відвідувачі нашого інтернет-магазину! Наш інтернет магазин сумлінно працює вже не перший рік і основний дохід ми отримуємо від постійних і задоволених клієнтів, тому Ви можете сміливо переводити на картку Ваші 100 або 200грн, їх ніхто не викраде, так як при загальних обсягах магазину в цій сумі немає ніякого сенсу. Ви обов'язково отримаєте своє замовлення після оплати. Псувати свою репутацію за ці гроші, щонайменше нерозумно, а на зекономлені на накладений платіж гроші Ви зможете купити, наприклад, ще кілька ароматизаторів! )))

  2. Будь ласка, не треба вимагати відправку 2х метрів дроту з післяплатою робити нерви собі і людям.

  3. У разі, якщо при отриманні у Вас виникли обґрунтовані претензії до оплаченої купівлі - ми завжди готові вирішити ситуацію на свою користь і повернути передоплату або замінити товар.

  • Післяплата ― це платна послуга Нової Пошти, вартість якої становить 20грн + 2% від суми замовлення, понад плату за доставку.
    • При післяоплаті високий відсоток відмови від замовлень та неотримання посилок у зв'язку з тим, що користується даним товаром багато підлітків і людей які не порівнюють свої бажання і можливості.
    При своїх цінах на товари, наш магазин не може собі дозволити "катати" посилки по Україні за свій рахунок.

  • Часто клієнт, здійснюючи замовлення, не дуже відповідально думає про те, чи зможе він його оплатити, це нерідко призводить до того, що коли посилка приходить на пошту, людина розуміє, що у нього немає грошей, він просто ховається і не отримує посилку. Також багато покупців зараз знають свої права (наприклад передумати про купівлю), але забувають про обов'язки і порядності хоча б для того, щоб подзвонити і сказати про зміну рішення або обставин. Враховуючи те, що у випадку, якщо посилка не забирається 5 днів з моменту приходу на Ваше відділення ми змушені повертати її назад сплативши при цьому доставку в обидві сторони.

  • Тому всих покупців ми просимо зробити хоча б мінімальну передоплату на вартість доставки, в якості гарантії обдуманого рішення.

  • Також, ми залишаємо за собою право приймати рішення про не відправку товару післяплатою у разі невпевненості в покупці або у його неповнолітті.

  1. Щоб сплатити замовлення перекладом на картку ― не обов'язково мати картку чи рахунок банку, достатньо мати мобільний телефон і бажання дійти до терміналу. Також працює Промоплата для вашої зручності для оплати з сайту.

  2. Товари, які не підлягають обміну та поверненню, розливаються, відрізаються, виготовляються під замовлення, такі як ― нарізка дроту, койли, замовні рідини, матеріали, інші розливні рідини, і т. д. ― накладеним платежем відправляються тільки за умови передоплати на карту вартості послуг пересилки (мінімум 200грн), що залишилася сума може бути сплачена при отриманні.

  3. Мінімальна сума встановлена на сайті не обговорюється.

  4. Якщо до замовника неможливо додзвонитися і узгодити замовлення ― накладеним платежем товар не відправляється.

  5. Мінімальна сума замовлення для відправлення післяплатою ― 500грн.

  6. Бонуси, знижки, акції та інше ― поширюються тільки на замовлення сплачені за передоплатою!

  7. Якщо Ви зробили замовлення і отримали повідомлення з реквізитами - досить просто оплатити замовлення, з приводу дрібних замовлень ми можемо не передзвонювати, якщо того не вимагає ситуація.
  8. Всі оплати регулярно перевіряются. Ваші деньги не загубляться і ми не забудемо про Ваше замовлення, якщо через 5хв після сплати не отримали номер накладної - це не значить що про вас забули, всі замовлення відправляються в кінці дня.
  9. Поважайте, будь ласка, інших людей, телефонуйте тільки у рабочий час.

 

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner